Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zakupy można zapłacić szybkim przelewm, blikiem lub przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe (A&A Marketing Spółka z o.o. Holding Sp.k., nr konta: 75 1140 1108 0000 3624 8600 1020, w tytule należy podać numer zamówienia).

Ile kosztuje przesyłka?

Przy zamówieniach o wartości poniżej 1000 PLN koszt przesyłki w wysokości 16 PLN pokrywa Klient. Dla zamówień o wartości powyżej 1000 PLN presyłka dla Klienta jest bezpłatna. Przesyłka jest ubezpieczona do pełnej wartości zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie produkty mamy na stanie, co pozwala nam na szybką realizację zamówień. Zamówienia dokonane do godz 10.00 szybkim przelewem lub blikiem wysyłamy jeszcze tego samego dnia, późniejsze – w następnym dniu roboczym. Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym na ogół są wysyłane następnego dnia, gdyż czekamy na pojawienie sie wpłaty na koncie. Do tego trzeba doliczyć czas dostawy kuriera, który wynosi od 24 do 48 godzin.

Czy mogę zapłacić w obcej walucie?

Tak, przyjmujemy przelewy w walucie EUR. W razie takiej potrzeby, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Jak sprawdzić status płatności?

Przy płatności szybkim przelewem lub blikiem klient otrzymuje natychmiastowe potwierdzenie płatności na maila.

Jak mogę odebrać moje złoto?

Zamówienia wysyłamy kurierem Pocztex na adres wskazany w zamówieniu. Można tez odebrać je osobiście w Salonie A&A w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 146. W takim przypadku prosimy o okazanie dowodu osobistego, żeby mieć pewność, że wydajemy zamówienie właściwej osobie.

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze paczki od kuriera lub przy odbiorze osobistym w salonie A&A?

Nie ma takiej możliwości. Ze względu na niesutannie zmieniające się ceny złota akceptujemy tylko płatność bezpośrednio po zamówieniu.

Dlaczego przy zakupie muszę podać swój nr PESEL?

Złoto inwestycyjne jest zwolnione z podatku VAT. Ustawa o podatku VAT nakłada na nas obowiązek prowadzenia ewidencji VAT zawierającej dane umożliwiające identyfikację nabywcy (art. 125 Ustawy o podatku od towarów i usług). Informacje o nr PESEL nigdzie nie są przekazywane, są tylko przechowywane w naszym systemie księgowym.

Czy możecie wysłać zamówienie za granicę?

Niestety nie, wysyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

Jakie są koszty dostawy?

W naszym sklepie wszystkie zamówienia wysyłamy bezpłatnie.

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone do pęłnej wartości. Maksymalna wartość ubezpieczenie 1 przesyłki to 50,000 PLN. Przy większych zamówieniach wysyłamy je w kilku przesyłkach.

Czy mogę dokonać zwrotu?

Zgodnie z regulaminem sklepu i polskim prawem nie ma takiej możliwości. W przypadku produktów inwestycyjnych zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta Kupujący nie może odstąpić od umowy ponieważ zamówienie dotyczy produktu, którego cena zależy wyłącznie od wahań na rynku finansowym.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr 42 739 432 99 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30-16.30.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?

Oczywiście, natychmiast po wegenerowaniu przesyłki wysyłamy mailem link do śledzenia statusu przesyłki. Aktualizacji stanów statusu może niekiedy trwać kilka godzin, ale jest to od nas niezależne.

Dlaczego nie można zamówić przesyłki do paczkomatu?

Firma kurierska nie bierze odpowiedzialności na przewóz złota inwestycyjnego do paczkomatów, dlatego dla bezpieczeństwa klientów nie oferujemy tej formy dostawy.

Czy Mennica A&A odkupi moje złoto?

Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą złota inwestycyjnego w stanie menniczym, dlatego nie skupujemy od klientów zakupionych u nas sztabek lub monet. Można je odsprzedać w wielu kantorach i w innych miejscach.

Dlaczego nie wysyłacie największych sztabek, tylko muszę je odebrać osobiście?

Ze względu na wartość. Kurierzy nie biorą odpowiedzialności za tak cenne przesyłki. Musielibyśmy je wysłać konwojem z bankowozem, co nie miałoby ekonomicznego sensu.